Ο τελικός απολογισμός για το πρωτάθλημα του 2010 χάρισε στην TOP LINE δύο πρώτες θέσεις, δύο δεύτερες και μια τρίτη.
Στην κατηγορία των 200 hp το R21, το μικρότερο σκάφος στην κατηγορία του, με πλήρωμα τους Κτιστάκη Εμμανουήλ και Παπουτσάκη Γεώργιο, κατέκτησε τη δεύτερη θέση.
Παρά το μικρό μήκος του σκάφους (δεν υπερέβαινε τα 6,5 μέτρα), τις ατυχίες και τις ποινές που δέχτηκε, κατάφερνε να κατακτά κάθε φορά και μια θέση στο βάθρο.
Στη κατηγορία των 300 hp το Corsair 29 με πλήρωμα τους Μαρκόπουλο Ντίνο και Παπαρηγόπουλο Αθανάσιο δεν κατάφεραν να ανέβουν στο βάθρο.
Οι αβαρίες που αντιμετώπισε καθώς και κάποια προβλήματα δεν του επέτρεψαν να συμμετάσχει στον αγώνα της Αθήνας, αφήνοντας τον ανταγωνισμό να πάρει τη θέση του.
Στην κατηγορία των 2 x 300 hp τα σκάφη Corsair 31 και Corsair 33 με πληρώματα τους Γραμματικάκη Κωνσταντίνο και Φιλίππου Παρασκευά (Corsair 31) / Γιακουμάκη Φίλιππο και Χατζηγιαννάκη Γεώργιο (Corsair 33) κατέκτησαν την πρώτη και δεύτερη θέση, ισοπεδώνοντας τον παγκόσμιο διεκδικητή της πρωτιάς.
Στην Γενική κατηγορία (Over All) και πάλι τα Corsair 31 και 33 απέσπασαν την πρώτη και τρίτη θέση του βάθρου, κατατάσσοντας έτσι την TOP LINE ως την εταιρία με τα ταχύτερα σκάφη στην Ελλάδα.